meest gestelde vragen

 

 

>>onze meest gestelde vragen, staat die van jou er ook bij?

 

 

Ik zou de producten graag in het echt zien, kan dat?

De producten die niet op maat gemaakt worden mag je altijd retour sturen. Bovendien betaal je met Afterpay pas achteraf. Je kunt jouw bestelling dus rustig in je eigen omgeving bekijken.

 

Hoe worden mijn producten verzonden?

De producten worden netjes verpakt verzonden met DHL.

 

Kan ik de producten ook afhalen?

De producten kunnen ook bij ons Atelier in Dronten afgehaald worden, dit gebeurt wel alleen op afspraak. Hier kan je een afspraak maken.

 

Is er de mogelijkheid het product te laten inpakken met cadeauverpakking?

Jazeker, je kunt ervoor kiezen het product te laten inpakken. Deze optie wordt in het proces vanzelf aangeboden.

 

Zijn de kleuren op de website de juiste kleuren?

De kleuren die je op de website ziet zijn afhankelijk van je beeldscherm en de instellingen daarvan. Wij hebben de kleuren zo realistisch mogelijk weergegeven, maar verschillen kunnen er zijn.

 

Kan ik de producten retourneren na ontvangst?

Producten die voor de klant op maat zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden, zie ook onze leveringsvoorwaarden. Mocht er in het productieproces een fout zijn gemaakt, dan herstellen wij dat uiteraard graag zo snel mogelijk. De andere producten kunnen geretourneerd worden, lees meer over ons retourneerbeleid bij de klantenservice.

 

Wat is de levertijd van het product?

Producten die op voorraad zijn worden direct verzonden en heb je met 1-2 werkdagen in huis. Wanneer het product niet op voorraad is geeft het systeem dat aan. Wil je graag weten of het product weer wordt bijbesteld neem dan even contact met ons op. Wij vertellen je hier graag meer over.

 

Betalen, hoe werkt dat bij Okika?

Wij werken met de betalingsprovider Mollie en Afterpay.  Het betalen gebeurt onder veilige omstandigheden in een gecontroleerde omgeving. Mollie en Afterpay zijn veel gebruikte en professionele providers. Je kunt op veel verschillende manieren bij ons betalen, lees hierover meer bij onze klantenservice.

 

 

Heb je andere vragen? Neem gerust contact met ons op:

info@okika.nl, tel:0321-383242