vouwgordijnen achteraf betalen

 

 

>> vouwgordijnen achteraf betalen met Riverty

 

De vouwgordijnen kan je bij ons, net als de gordijnen, achteraf betalen met Riverty. Vouwgordijnen kopen online is niet meer spannend.  Met onze configurator zie je heel goed hoe jouw vouwgordijnen eruit gaan zien. Je kunt goed inzoomen op de details en bij twijfel vraag je de stalen gratis aan. Wanneer je dan ook pas hoeft te betalen wanneer de vouwgordijnen al in je kamer hangen is alle spanning er echt af. Behalve de leuke spanning om jouw eigen creatie in een pakketje te ontvangen en op te hangen. Heel handig, vouwgordijnen achteraf betalen. Wil je hier meer over weten? Lees dan even mee op de website van Riverty; hoe werkt het?

 

 

>> iDEAL

 

Natuurlijk kun je de vouwgordijnen die je online koopt ook bij ons betalen met iDEAL. Met iDEAL is iedereen bekend en dat voelt vertrouwd. In onze configurator hebben we 5 stappen; bij de 5de stap weet je precies wat je hebt ingevoerd, je controleerd jouw ontwerp en daarna ga je betalen. Het proces is afgehandeld, het enige dat nu nog rest is het in ontvangst nemen van jouw vouwgordijnen. Makkelijk, overzichtelijk en vertrouwd. Zo koop je tegenwoordig je vouwgordijnen op maat gewoon online.

>> overschrijving en andere betaalmogelijkheden

 

Voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid te betalen met Bancontact, en onze Duitse klanten kunnen eenvoudig betalen met SOFORT. Ook de overschrijving vind je tussen onze mogelijkheden. De banken hebben altijd enkele dagen nodig om een overschrijving te verwerken waardoor de bestelling iets later in behandeling wordt genomen. Maar ook dan kun je eenvoudig vouwgordijnen kopen, vouwgordijnen op maat, van een goede kwaliteit, naar jouw ontwerp en dat vanuit je heerlijke warme stoel! De levertijd van de vouwgordijnen is 2 tot 3 weken nadat de betaling is ontvangen. Dat is voor maatwerk niet slecht vinden we.

 

 

>> klantenservice

 

De vouwgordijnen worden op maat gemaakt volgens de door jou doorgegeven maten, controleer daarom goed wat je besteld om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Meet bij vouwgordijnen zeker twee keer de benodigde maten. Het kan helaas voorkomen dat er een fout is gemaakt met je bestelling of dat er een fout in de stof zit. Wanneer je een klacht hebt lossen wij deze graag zo snel mogelijk op. Hoe doe je dat? Licht ons zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na levering, in over jouw klacht door een mail te sturen naar: klantenservice@okika.nl.

 

 

>> retourneren

 

In geval van retourneren; stuur de producten aan ons retour in een geschikte verpakking met daarbij je naam, adres en factuurnummer. Wij beoordelen jouw klacht en informeren je binnen 5 werkdagen over onze bevindingen. De verzendkosten vergoeden wij wanneer je klacht gegrond is, het bedrag wordt retour gestort op jouw rekeningnummer. Gegronde klachten worden door ons binnen 30 dagen opgelost. Mochten wij niet in staat zijn om je klacht binnen deze termijn af te handelen dan ontvang je hierover bericht en overleggen we voor een passende oplossing. Mocht je zelf verkeerde informatie hebben doorgegeven kan je een offerte opvragen voor het herstellen van de fout bij de klantenservice: klantenservice@okika.nl

Het opmeten van een vouwgordijn is niet ingewikkeld, maar komt wel precies. Lees daarom altijd even onze meetinstructie goed door: meetinstructie vouwgordijnen.