retourneren

 

 

>>retourneren, kan ik de gordijnen retour sturen?

 

algemeen
De producten worden gemaakt volgens het door jou ingevulde bestelformulier, controleer daarom goed wat je besteld om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Meet bij gordijnen zeker twee keer de benodigde maten. Het kan helaas voorkomen dat er een fout is gemaakt met je bestelling of dat er een fout in de stof zit. Wanneer je een klacht hebt lossen wij deze graag zo snel mogelijk op.

 

klachten
Licht ons zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na levering, in over jouw klacht door een mail te sturen naar: klantenservice@okika.nl of gebruik ons standaard herroepingsformulier. In geval van retourneren; stuur de producten aan ons retour in een geschikte verpakking met daarbij je naam, adres en factuurnummer. Wij beoordelen jouw klacht en informeren je binnen 5 werkdagen over onze bevindingen. De verzendkosten vergoeden wij wanneer je klacht gegrond is, het bedrag wordt retour gestort op jouw rekeningnummer. Gegronde klachten worden door ons binnen 30 dagen opgelost. Mochten wij niet in staat zijn om je klacht binnen deze termijn af te handelen dan ontvang je hierover bericht en overleggen we voor een passende oplossing. Mocht je zelf verkeerde informatie hebben doorgegeven kan je een offerte opvragen voor het herstellen van de fout bij de klantenservice: klantenservice@okika.nl

 

 

>>retourneren, kan ik de producten retour sturen?

 

Algemeen
Indien het product niet aan je wensen voldoet kan je het retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na herroeping teruggestort op het door jou doorgegeven rekeningnummer. Dit bedrag is het totale aankoopbedrag, incl. de verzendkosten en eventuele administratiekosten. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

 

Klachten
Licht ons zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na levering, in over jouw herroeping van de overeenkomst door een mail te sturen naar: klantenservice@okika.nl en vermeld daarbij je naam, adres, aankoopdatum en factuurnummer of gebruik hiervoor ons standaard formulier.

 

Op maat gemaakt

Op maat gemaakte producten worden niet retour genomen. Behang wordt op de door de klant aangeleverde maat geproduceerd en daarom niet retour genomen.

 

 

Stuur de producten onbeschadigd en in een geschikte verpakking aan ons retour:

 

Retouradres
Okika
Het Korhoen 31
8251MH Dronten
Nederland