retourneren gordijnen

 

 

>>retourneren, kan ik de gordijnen retour sturen?

 

algemeen
De producten worden gemaakt volgens het door jou ingevulde bestelformulier, controleer daarom goed wat je besteld om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Meet bij gordijnen zeker twee keer de benodigde maten. Het kan helaas voorkomen dat er een fout is gemaakt met je bestelling of dat er een fout in de stof zit. Wanneer je een klacht hebt lossen wij deze graag zo snel mogelijk op.

 

klachten
Licht ons zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na levering, in over jouw klacht door een mail te sturen naar: klantenservice@okika.nl of gebruik ons standaard herroepingsformulier. In geval van retourneren; stuur de producten aan ons retour in een geschikte verpakking met daarbij je naam, adres en factuurnummer. Wij beoordelen jouw klacht en informeren je binnen 5 werkdagen over onze bevindingen. De verzendkosten vergoeden wij wanneer je klacht gegrond is, het bedrag wordt retour gestort op jouw rekeningnummer. Gegronde klachten worden door ons binnen 30 dagen opgelost. Mochten wij niet in staat zijn om je klacht binnen deze termijn af te handelen dan ontvang je hierover bericht en overleggen we voor een passende oplossing. Mocht je zelf verkeerde informatie hebben doorgegeven kan je een offerte opvragen voor het herstellen van de fout bij de klantenservice: klantenservice@okika.nl

 

retouradres
OKIKA
Het Korhoen 31
8251MH Dronten
Nederland